Followers

Sunday, December 26, 2010

celebr8 angah's birthday



ini la angah...tapi ni bukan gambar tadi.ni gambar mase pegi kundasang.die semangat datang UPM sebab nak amik sportshoes nak rent dari aku.sportshoes die tetinggal kat umah...
so she spent a nite with me.dis afternoon..tadilaa...we went her friend wedding, groom side at wangsa melawati....abes pegi wedding, we decided to window shopping at wangsa walk.alang-alang dah sebelah je kan....pegi je la...usha-usha kasut.walaupun tengah sale sakan sampai yang 70% of stil tak berkenan, nak buat camne kan...al-keysah sandal aku dah putus.so aku dah beli sandal emergency berharga rm10.murah-murah pun tapi member aku cakap shantek ok...tak abes-abes la die dok pakai ke hulu ke hilir...tapi tinggi siket la...bile pakai tu, memang rase macam model la kan kan...tak pecaya??try jalan sebelah aku, barulah korang rase jalan sebelah model ok...hahha

berbalik kepada sessi jalan-jalan kami...dah habes round semua kedai kasut, pegi pulak popular yang tak bape nak fofuler tu kan...cari la novel best-best...paling aku nak cari ialah novel ini..


ouh ....aku ni memang kipas-susah-mati novel-novel RAM ni...swonok la novel-novel die..layan je...tapi hampeyh...popular-yang-tak-brape-nak-fofuler tu dah abes stock pulak
''dik, kitorg dah amek stock 40 buah hari tu dik.nak tunggu stock baru dalam 2 minggu lagi baru ade la dik...'' hadoiyai asal tempah 40 je kak....dan-dan la kan saye nak beli dah takde.lenakali tempah ler 40 kotak kak...40 lori pun takpe kak..komfem punye abes...

pastu dengan rase frust tertonggeng nye....decide la nak pegi cari novel tu kat tempat lain...pegi la aci redah jusco setiawangsa yang baru suam-suam kuku je bukak....usha tempat lain dulu..jumpe la kedai buku...tengok dari luar pun tau mesti punye la takde novel ni..tapi masuk jugak la...cari punye cari, sah tak de...RAM nye novel satu pun takde..ape ke kuno sangat kedai ni....RAM tu fofuler kot, takkan la novel lame die pun tak de...
'' kak, novel ramlee awang mursyid ade tak kak??'' le[as dah tongeng sane tonggeng sini, golek sane golek sini...aku pun join jugak la aku tu tetonggeng cari novel...''tak pe la kak..memang takde la tu...time kasih la carikan sampai tetonggeng-tonggeng'' gile pe aku nak cakap camtu..haha aku cakap tak pe la je...las-las grab jugak satu novel ni..naseb baik la aku minat gak author die..


best ke tak, belakang kira.yang pasti at least aku ade bende nak buat kalau dah buhsan sgt....pastu kan angah ni mengidam pulak...''long, teringin la rase eskem baskin.tak penah makan..'' ok jom! sorang amek one kids scoop.jadila kan...aku amek strawberry cheese cake flavor angah amek yogurt flavor....nyum3 sedap..puas ati eventhough its quite expensive but worth. teringin kan... pastu makan plak kat kedai pe tah.aku tak ingat...exclusive gakla...but then price tak de la mahal.biase je.murah lagi kalau makan dinner plate lat KFC...aku makan chicken chop.

angah makan pasta....abes makan...anta angah balik UIA then aku balik UPM balik...odw balik tu, dah sampai kat PLUS highway ni...damn, lupe nk bagi kasut kat angah!!! padahal ade je bawah kusi aku ni...aish.....apehal la leh lupe....aduyai....balik rabu ni nak kene anta lak kasut kat die...die nak g mukhayyam sabtu depan...malas la pulak nak drive jauh-jauh ni....doa-doa la tak jam...penat la jam-jam ni...

penat tapi bes...da lame tak hang out berdua..ngehe~

2 comments:

KizZ said...

Hehe....bestnya makan chicken chop tersebut..


Jom sini,
SHE is older than HIM,anda rasa?

akuadalahaku said...

chicken chop tersebut sedap..and worht it la dgn price die...Rm10.90 with fruit juice...murah kan?sedap lak tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...