Followers

Tuesday, December 28, 2010

gigih berjuang di medan bulu tangkis

waaah tajuk tak nak gempak kan....haha actually dah lame tak main badminton dengan bersungguh-sungguh malam-malam ni...mase musim final hari tu bukan main...lusa nak exam pun, main tetap main..tapi sonok la main badminton.kua peluh.lencun jugak la.da lame tak bersenam...


rindu nye nak hiking n explore hutan...takpun mandi air terjun...sonok nye...tapi ummi tak bagi..huhu


dan hari ni, pegi jumpe yan, fat, wani dan tera kejap..lepak-lepak dan makan-makan...sangat lame tak jumpe derang...rndu terubat....geng-geng P2 top flour....


aku berjaya jumpe buku RAM kat popular jusco cheras selatan!!!!!

dan aku juga berjaya setelkan 50 sampel yang aku target nak buat abes mase cuti sem.hari ni aku run banyak sket la sample.15 sample...banyak ok..tak nak gigih pulak aku buat....sebab dah target rabu nak balik umah.no matter wut kene jugak siapkan....


minggu depan dah bermula sem baru.sem terakhir aku kat UPM.sedeyh plak bila ingat ni sem last.sebab nak tinggal kawan-kawan...aduyai....taknak pk lagi...FYP, viva, thesis..sume tak setel lagi...dush~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...