Followers

Friday, March 18, 2011

student life

tajuk ini takde kene mengena dengan mana-mana blog mahu pun individu samada yang masih hidup mahupun yang dah tak da kat dunia ni...
aku rase sem ni je dah bape kali dok citer pasai bz jd final year...macam-macam la kan...
sure kome dah buhsannya...
tapi nak touch jugak schedule aku for dis month yang aku rase cam nak terabur je otak aku ni...

18 march - test fats and oil, run project fats and oil
21 march - test dairy
22 march - test packaging
23 march - test cereal
25 march - submit thesis..full thesis not first draft... T_T
26-17 march - finishing school
28 march - seminar, 9.45am
29 march - present packaging project

tengok la betapa penuh nya jadual aku....alhamdulillah aku dah siap segal lab report.so sekarang concenrate on 2nd test n writing..tapi sangat la unfair bila mana full thesis bukan first draft yer kengkawan kene hantar pada minggu ke-11.sedangkan minggu ke-11 adalah minggu test....rase cam nak hantuk kepala orang yang buat decision mendadak yang menggilakan ni...sume sebab ISO....sangat tak patut.menyiksa student.....haish asek jadi bahan experiment je tiap tahum..ingat kitorang spesimen ke?



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...