Followers

Wednesday, March 3, 2010

reverse psychology

hari ini aku tekad untuk tidak menegur mahupun berbaik
dan sesunggunya apatah lagi untukbergurau
maaf...mood aku untuk bergurau tiada
sebab aku merasakan tiada gunanya aku berkelakuan sopan
dan sememangnya aku sangat sopan hehe
setelah aku menyelesaikan stress test
ditambah pula destructive test pun satu batch je
aku pass kat ati..nanti die bising xde keje
aku pun lepak la kat dalam process lab bersama JJ
dengan muka serabot JJ sambil ditemani dua jejaka process
khairul a.k.a yo dan nizam yang agukx kerekz
mereka hanya bersantai-santai sambil memerhatikan JJ..sungguh tidak berguna hahaha
jadi aku pun tulun la JJ buat ape-ape yang patot
dah abes tu aku belek-belek pc yang buhsan itu
luckily have a lotz of music..esk bwk pendrive main game lalala~~

tepat jam 12
en yaacob kol aku nak ajak lunch
aish aku xpnah makan dengan depa ni berdua..selalu beramai-ramai
dan akibat malas nak masuk lab
assume guna duit mira dulu
naik KCP atau name glemer yang diberi oleh Hatta 'kacip'
menuju ke tempat makan
abes makan sessi bergosip pula
hahaha banyak yang dibualkan
benda yang tak tahu jadi tahu
yang dah tahu leh jadi musykil dan sangsi
dan en yaacob yang baik hati blanja makan again
*sish* rase xbes sbb cm serbe salah ok..anyway tenkiu la en yaacob

dan antara hot story yang aku cam rase
''btol ke aku tak salah dengar??''
sang ratu menanyakan perihal diriku
''madhu kat mane??''
hohoho gila ajaib...silap nye mira tidak jawab begini
''asal tibe cari madhu''
OMG!!! hahahha madhu u r so wicked!!

dan petang itubalik dari lunch
aku meng'invite' mira masuk lab process
gaye macam lab sendiri
dan sang ratu turut nk 'follow'
dan aku sangat musykil
''ait..sejak bile plak die pandai masuk process lab??''
aku hanya menonong masuk lab tanpa menghiraukan mereka berdua
tolong JJ kejap
tak lame pastu die masuk plak
dan boleh pulak die bergayut..iyeeewww~~
nak bergayut sila la keluar atas duk atas pokok
aku sangat rimas plus saket prot menerjah tetibe
aku pon kua dan tak masuk-masuk dah
maaf jika aku sangat kurang ajar
kerna kelakuan diri mu yang sangat annoying
menyebabkan aku lakukan demikian
kira reverse psychology la tu

mungkin dia terase kot
dan ade aku keysah??
OMG!!! apabila....
jengjeng jeng
sang ratu mula berbaik dengan aku
dia menghulurkan 'sample micro' yang aku ingin bawa pulang
walaupun mase aku ambil sample-sample itu
dia menyatakan, "madhu, sebelah sini ade banyak madhu"
dan aku tidak memandangnya apetah lagi mahu menjeling nya
aku hanya buat tak tau
ngehe madhu sgt jahat~~sory la yer

dua hari aku bertahan...
mengajak untuk membuat perjanjian damai
untuk membubarkan perang dingin
tapi beliau jual mahal
maka rasakaaann!!!!

~~actually malas nak pk..tak terniat pon nak buat lebeh-lebeh..cuma nak beliau turut merasakan apa yang telah dilakukan terhadap cik maDhu yang baik hati ni je..hehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...