Followers

Wednesday, October 20, 2010

happy bornday

bulan august ramai la jugak member-member aku yang menyambut hari ulang tahun kelahiran
dan mereka-mereka yang yang bernaseb baik akan kene ranjau oleh 'orang yang baik' ni..hehe

alkeysah contohnya macam wani...abes kene mandi dengan air campuran belacan+minyak cap kapak+biskut hangit ana+minuman basi nisya+amende tah lagi dalam tu...dan bau belacan sangat menusuk hidung.....gile lah!tapi aku malas nak join sebab busuk sangat..kalau setakat sos dulu macam ana, aku join la...last-last aku yang kene celet dengan die...pergh melekat jugak la sos kat aku...pasrah je la kan..takde tempat dah nak lari...

kalau mase ati dulu, kordial mangge...pergh...die lagi ngkau...orang tu dah mandi pon, die ranjau jugak.sampai ke lobang cacing die kejar.siha paling teruk kene..bajet masuk toilet pastu kunci bajet dah selamat dah..sekali ati panjat tempat basuh baju..pergh redha je la..die punye tuang air kat seha tu sampai lencun...hahaha kenangan dowh sume ni...huda dengan nor kot...siap ajtuh tegolek-golek dari pondok salak ke laluan pejalan kaki kat bawah tu....guling-guling...hakhak

huda punye besday...yang ni memang gile...derang leh tinggal huda sorang-sorang kat mines.waktu tu dah nak tutup dah mines tu...punye cuak member...aleh-aleh abag yop yg superhero....save the birthday gurl....

tapi ade kes derang ranjau orang stok bebaik nye...member derang yang suruh gak...so plan kasi yang rilek-rilek je..sekali dah tuang...senyap dan pasrah je...pastu "sampai hati korang..." pergh tros nanges beb...derang geng2 ranjau ni dah mencicit lari bajet kene keja...tapi budak dua tu nanges..taun ni derang nye beday, tak sanggup la derang buat.....

aku??aku tak penah kene la...sebab beday aku mase cuti.dan derang tak ingat nye...tapi bukan leh caye sangat derang ni...boleh pulak anjak ke depan or tunda ke belakang derang nye perancangan ni....aish

pasni turn mira pulak...aku tak taula nisya punye resepi campuran amende pulak kan..makin trok ke aku tak taw la....kite tengok je la nanti.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...