Followers

Friday, October 8, 2010

happy mood

setelah berhempas pulas dengan test yang tak berhenti
akhirnya abes jugak paper yang terakhir FST4824-hee tak ingat la subjek..ingat code je
pulun jugakla membaca, mengapal, mengira
alhadulillah, boley la jawab tapi tak tau btol ke tak
yang penting, dah abes!!!
so esok im going back home...weeee suke!!
tapi kene naik komuter-bas.dah lame tak naik public sebab bawak kereta
ni kereta kat umah, nak balik umah kene la naik public
takpela bukan selalu pun
seronok pe, kalau naik keter sendiri mane nak rase dok dalam keadaan sardin
dan macam-macam 'perfume' korang boley bau kan?ha naik public je la boleh ada experience camtu...hee

nape aku letak icon-icon smiley ni?he sebab aku suke...comel ape...senang je nak lukis kan.letak je bulat, pastu ikot korang la nak buat mata senget ke, mulut kecut ke tapi still comel dan cute..hehe

bermula dari sabtu ni, hm esok la kan...sekarang dah hari jumaat..akan ada majlis konvokesyen kat UPM. kawan-kawan aku yang degree 3 tahun semua dah habes...seronok la derang...

aku maybe akan jengul diorang hari ahad la kot.
pkah pagi, petang wani pulak ngan awang
ouh sangat rindu pkah ngan wani
kalau mira ada, mesti die dah grade same diorang..yela shud be mira same cos dengan pkah...

tak lupe jugak kat budak-budak biotech...and my only cousin kat UPM ni..kak Khaulah
hehe tapi aku tak tau die grade hari ape...nantilah text die...
anyway congrates korang semua...next year giliran aku pulak...
OMG FYP tak setel lagi dah berangan lebeyh....

p.s. aku jmpe katon ni kat lebai google..tpi aku pelik gak,scroll dah tulis UPM tp jubah warna biru...yang aku tau UPM nye jubah kaler merah...zaman bile pulak kaler biru ek??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...