Followers

Friday, October 22, 2010

Demi PD terchenta

Almost 40jam tak tdow!!!! tak pernah dibuat ok...selama 3 taun aku kat UPM ni dan menjadi student...first time la aku bersengkang mata buat assignment...huh bukan buat assignment pun.bersusun lagi assignment ni...nak dekat launching product ni la bersepah2 assignment.siap tambah lagi satu n hantar sebelum final..gile tol...

malam tadi aku sangat stress and sampai rase nak bantai orang..sesak sangat dada...pastu nisya ajak main badminton pulak kan..pergh..memang aku kaw-kaw la smash..sepenuh hati.after 2jam main....become better..n akibatnye tak leh nak tdo.so aku siapkan label packaging product...stress buat label packaging je sebenar nye...tapi gun adobe, arrange kat publisher...mane tak barai otak..nak gradient colour lagi..huhu...hasilnya....nak tengok?? marvellous!!!
ni la product group aku
ScoopaQut'z


Cantek tak?? ni dr pandangan sisi...


ni dengan product...dengan labeling and packaging
dan ini yang dihidang bersama ais-krim..sangat sedap!!

ni ahli-ahli group yang sangat bertungkus lumus dalam menghasilkan produk kami

akhirnye...semua setel....dan aku sangat lega....tapi 4 assignment tengah queue untuk aku siapkan..lab report Dr. Chong dan assignment, business plan subjek Dr. Bad dan assignment Quality Assurance (HACCP, GMP, PRP, ISO) Prof jinap..

and the good news is..aku akan start FYP dis Monday...with guidance of Alex...waaah aku kira lambat jugak la start.ade yang siap dah nak abes dah...tapi aku akan pulun untuk habeskan dalam masa 3minggu cuti sem ni...so next sem tinggal tulis thesis je...hoyeah!!!

Doakan aku kuat yer semua....stressful sangat nak duduk final year ni...

3 comments:

ummi mar said...

Punyala Long...seorang je jejaka...Mujur la,ada gak tangkal..!! lah ye..
jgn lak jadi Mandor...dah la ye..selalunya yg sorng tu la kene jadi promoter..he he

Anonymous said...

hahaha jejaka kat batch along ni xramai umi..seket je...tu kira baik la de jejaka.kalau x memang xde langsung...hehe

idok ler mandor..memang kne buat kje tu..

nusaibah said...

ko wt produk ape ni?
bkn ri2 kte nk wt meat product ke??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...