Followers

Wednesday, October 20, 2010

lagu blog

meati anda semua pelik kan apsal la aku gune lagu raya ni kan padahal raya dah sebulan habes...eh tapi raye haji bakal menyusul ok..nak-nak pulak aku tak balik raya haji ni sebab raya kedua boleh plak ade paper exam???sangat la pelik...aish pensyarah-pensyarah aku ni tak raye ape...naseb baikla raye pertama tak de pape..kalau ade jugak...tak tau la nak kate ape...bleyh jugak la dianggap anda sedang berada di jepun mahu pun US tak pon london....

aku penah post lirik lagu ni tahun lepas...hehe aku gune muzicon ni pon sebab leh upload lagu sendiri...tp trial je la ni.kalau nak fully gune kne bayar la kan..berbalik pada lagu tadi..ouh sangat meaningful...cube hayati ye... dan music die pon bes...hujan feat raihan...so memang sedap la...hehe

banyak dah sekarang..artis biasa feat dengan artis nasyid...macam mirwana feat jay jay..feat fiq
banyak lagi la...

hm...sekarang imeem xde dah..selalu kalau guna imeem leh buat playlist.tp skrg susah sket la...mne hilang imeem tu eh??sape tau?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...