Followers

Thursday, October 7, 2010

takde keje buat kje

inilah akibat takleh nak tdo...takde keje..nak blaja, sory la...tak masuk kot....so update blog la...lame dah aku tak spend time update blog....

those pic adalah antara pic desktop aku...and aku sangata suke desktop baru ni setelah diformat..
kenapa??sebab guna windows7, so so wallpaper desktop boleh bertukar ikut timing yang kite dah set..jadi takdela busan kan dengan desktop yang same je....

cube teka kat bawah ni gambar pe?

tak dapat teka??caya tak kalau aku cakap ini adalah ulat bulu...cantikkan??

dan gambar seterusnya adalah gamba ladybug...
a couple of ladybug tengah dating lepas hujan

cubaan ladybug untuk buat jumping..bukan bunuh diri ye sebab die ade sayap..so takkan mati punye la..

ladybug tengah tidur kat 'katil' bunge

itu je...hehe sekian..
ladybug di atas baru lepas kene cium oleh aku..sebab tu die blushing
love u lah ladybug...hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...